Sunday, July 26, 2009

M0nday Worst Case Scenario

today is monday..urghh siyesly, i hate monday..mlm td sembang ng ryn mcm2...happy sgt..hueheuheue..as usual la kan, smbang smpai azan subuh..keh3..nk nyelit jap, SYGGG I LOVE U!!!!!!!!!!!!!!..ILUMTE...hek3..0k back to the st0ry..abis je bgayut, mcm bese r..mandi2 pstu s0lat..then gua pon siap2 la nk g keje..yg gua bengang nye..My 2nd sister called as Alang..dye ckp arini dye nk g klinik, dye demam skit..xksah la kan, sbb cyber kit0rg pon dekat ng klinik..yg buat gua angin nye bkn sbb ape, b0ley plak dye ckp klinik kt sini x bez sbb xde aircond..gua mmg da syak da..dye mmg sje nk tggal umah arini sbb Iman (baby 6bulan) ade kt umah....tp gua mmg xley nk wt ape la kn, sbb dye t0key..haha xkan gua nk lawan t0key..s0 xpela..gua dengan hati yg berjiwa penuh semangat, gua pon teruskan la perjuangan mencari nafkah....mcm bese la kan, gua pon handle la cyber tu s0rg2....tp tu baru permulaan....mase gua tgh lepak kt kaunter smbil tgk utube tiba2 gua dengar bnyik air mnitik kt dalam..tik tik tik....gua pon usha la....sekali saliran air bocor la plakkkk...nsib baik x menitik atas pc, klau x mau berasap kedai akk gua ni..hahaha...so utk solve kn mslh ni gua tpakse tutup tangki air kedai ni...gua pn rilek la kn..lepas je bape minit, tibe2 ade s0rg pakcik ni masuk..katanya nk wat surat perjanjian..gua pn buat kn la surat pakcik tu..err nme beliau pakcik isa, JKKK kt sini...smentara gua tgh buat surat dye, dye pon masuk dlm..gua ngat dye nk round2 je..skali dye msuk t0ilet la..yg lawaknye kan td gua da tutup tangki air, s0 cmne dye nk flush n basuh ehem2 beliau???..dye keluar dri toilet tu mcm xde ape2 berlaku je...gua mls la nk tnye kt beliau sbb beliau keluar dgn muke yg tenang je kan...lpas tu gua pn bagi surat yg dye suh buat tu...lepas je dye melangkah keluar....gua syak, pkcik ni msti membuang air tanpa mengunakan air....gua pn bkak balik tangki kedai, gua masuk toilet dgn hati yg bedebar...L0L mcm sediakala je..pkcik tu xgune pon rupenye...msti dye da check pili air dlm toilet tu....ksian beliau...kne batu karang bru tau...huehuehue...pastu gua tgk paip saliran air td da x minitik da...meng0k tul...xpsal2 pkcik td yg jd mangsa...lpas kejadian tu gua pn handle kedai mcm biasa..smooth and lancar..hehehhe


p/s jgn thn klau nk buang air, nnt kene batu karang...

No comments:

Post a Comment